یکی از شبکه‌های خبری آمریکا ، یکی از رقبای فاکس نیوز برای بینندگان راست‌گرا، روز دوشنبه علیه Comcast ، MSNBC و Rachel Maddow به دلیل ادعای مدو مبنی بر اینکه این کانال محافظه‌کار «واقعاً به معنای واقعی کلمه تبلیغات روسیه را پرداخت می‌کند» ادعای توهین کرد.

شکایتی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در سن دیگو ( اینجا بخوانید ) ادعا می کند که متهمان علیه One America تلافی کردند زیرا رئیس آن، چارلز هرینگ، شرکت مادر MSNBC را فراخواند. Comcast، "به دلیل سانسور ضد رقابتی خود" در امتناع از انتقال کانال محافظه کار. در ایمیلی به گرگوری ریگدون، رئیس کسب محتوا Comcast، هرینگ به دنبال حمل بر روی پلتفرم‌های کابلی Comcast بود و نگرانی خود را از اینکه غول کابلی «مخالفت با وارد کردن یک کانال ضد محافظه‌کار دیگر برای مقابله با MSNBC» اعلام کرد.

یک هفته بعد، مدو برنامه خود را با گفتن اینکه OANN طبق دادخواست، «واقعاً، به معنای واقعی کلمه تبلیغات روسیه است»، برنامه خود را افتتاح کرد.

اسکیپ میلر، یکی از شرکای Miller Barondess که نماینده OANN است، در بیانیه ای گفت: "One America به طور کامل تحت مالکیت، اداره و تامین مالی خانواده هرینگ در سن دیگو است. آنها به اندازه پای سیب آمریکایی هستند. آنها از روسیه پول نمی گیرند و هیچ ارتباطی با دولت روسیه ندارند. این یک افترا نادرست و بدخواهانه است و آنها در دادگاه پاسخگوی آن خواهند بود.»

مدو این ادعا را پس از انتشار مطلبی از کوین پولسن توسط Daily Beast مطرح کرد که در آن گزارش داد که یکی از خبرنگاران روی آنتن One America، کریستین برونوویچ روز، نیز در لیست حقوق و دستمزد اسپوتنیک، رسانه خبری کرملین است. سپس یکی از آمریکا خواستار عقب نشینی شد.

این شکایت بیش از 10 میلیون دلار غرامت است.

سخنگوی MSNBC بلافاصله درخواستی برای اظهار نظر نداد.