اقتباس چینی Saturday Night Live از پلتفرم دیجیتال چینی Youku گرفته شده است. بازسازی فرمت NBC Universal پس از راه اندازی چند هفته پیش از سرویس حذف شد. قسمت چهارم سریال چینی قرار بود آخر هفته گذشته پخش شود اما پخش نشد و قسمت های قبلی نیز حذف شدند. دقیقاً مشخص نیست که چرا این نمایش حذف شده است، اما سرکوب فزاینده‌ای علیه برنامه‌های سرگرمی بحث‌انگیز توسط دولت چین وجود دارد. رگولاتورها اخیراً از پلتفرم های رسانه ای خواسته اند که «انرژی مثبت» را پخش کنند و از آنها در برابر «برنامه های کم سلیقه و مضر» محافظت کنند. نسخه چینی شنبه شب زندهمیزبان کمدین های یو یونپنگ و چن هه بود. همکاری بین Youku، واحدی از Alibaba Digital Media & Entertainment Group، و NBC Universal در آوریل گذشته اعلام شد. در چند سال گذشته، ده نسخه بین‌المللی از  Saturday Night Live  در سراسر جهان مجوز گرفته‌اند که اخیراً شامل فرانسه، خاورمیانه و فنلاند می‌شود. ماه گذشته، پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo چین مانند توییتر، پست‌هایی از برنامه هفته آخر امشب شبکه HBO را منتشر کرد که در آن جان اولیور، رئیس‌جمهور چین، شی جین‌پینگ را مسخره می‌کرد، از جمله شوخی‌هایی درباره شباهت او به وینی پو.

خدمات اشتراک ویدیو بر اساس تقاضا (SVOD) در بریتانیا برای اولین بار از خدمات سنتی تلویزیون پولی پیشی گرفته است. تعداد زیرمجموعه‌های سرویس‌هایی از جمله Netflix ، Amazon و Sky's Now TVدر سه ماهه اول سال 2018 به 15.4 میلیون در مقایسه با 15.1 میلیون سرویس تلویزیون پولی رسید. حدود 11.1 میلیون خانوار در بریتانیا - 39.3٪ از جمعیت - اکنون حداقل در یک سرویس SVOD مشترک شده اند. نتفلیکس اکنون در 9.1 میلیون خانوار در دسترس است، در حالی که آمازون در 4.8 میلیون خانوار در دسترس است. این ارقام از طریق رگولاتور Ofcom به عنوان بخشی از گزارش Media Nations 2018 منتشر شده است. شارون وایت، مدیر اجرایی آفکام، گفت: «تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که آنچه ما تماشا می‌کنیم و نحوه تماشای آن به سرعت در حال تغییر است، که پیامدهای عمیقی برای تلویزیون بریتانیا دارد. ما شاهد کاهش درآمد برای تلویزیون های پولی، کاهش هزینه های برنامه های جدید توسط پخش کننده های خدمات عمومی و رشد غول های پخش جهانی ویدیو بوده ایم. این چالش ها را نمی توان دست کم گرفت. اما پخش‌کننده‌های بریتانیا سابقه سازگاری با تغییرات را دارند.

بی بی سییک پرونده حفظ حریم خصوصی علیه کلیف ریچارد ستاره موسیقی پاپ را از دست داده است و پخش کننده عمومی بریتانیا باید 210000 پوند (275000 دلار) غرامت اولیه بپردازد. بی بی سی به طور گسترده گزارش داد که این خواننده به دلیل سوء استفاده جنسی تاریخی از کودکان تحت بازجویی قرار گرفته است. با این حال، ریچارد که هرگز متهم یا دستگیر نشد، از بی بی سی شکایت کرد. بی بی سی از خواننده Move It که نام اصلی او هری راجر وب است عذرخواهی کرده است. ما از ناراحتی سر کلیف متاسفیم. ما تاثیر بسیار جدی ای که این روی او گذاشته است را درک می کنیم. ما طولانی و سخت در مورد چگونگی پوشش این داستان فکر کرده ایم. با تأمل، کارهایی وجود دارد که ما می‌توانستیم طور دیگری انجام دهیم، اما قاضی حکم کرده است که نامگذاری سر کلیف غیرقانونی است. بنابراین حتی اگر بی‌بی‌سی از شات‌های هلیکوپتر استفاده نمی‌کرد یا داستان را با اهمیت کمتری اجرا نمی‌کرد، قاضی همچنان متوجه می شد که داستان غیرقانونی است. علیرغم این حکم که آنچه ما در مورد جستجو پخش کردیم دقیق بود.