(به روز شده با بیانیه وکلای مگان مارکل ) در حالی که یک قاضی لندن امروز بخشی از شکایت مگان مارکل، دوشس ساسکس، علیه روزنامه انگلیسی میل در روز یکشنبه به دلیل انتشار جزیی از نامه ای به پدرش را رد کرد. ستاره سابق Suits قول داد که «به جلو حرکت کند».

حقوق دوشس نقض شد. پس از اینکه قاضی مارک واربی ​​در روز جمعه ادعاهایی مبنی بر اینکه Associated Newspapers تنها با استناد به بخش هایی از نامه مورد بحث، "غیر صادقانه" عمل کرده است، اعلام کرد که شرکت حقوقی Schillings از مرزهای قانونی در مورد حریم خصوصی عبور کرده است. این قاضی مستقر در لندن همچنین ادعاهایی مبنی بر ایجاد اختلاف بین مارکل و پدرش توماس مارکل توسط ناشر دیلی میل را به عنوان بخشی از تلاش برای نوشتن داستان های منفی درباره او مطرح کرد.

با این حال، تیم مارکل که کمی پایه قانونی خود را از دست داده بود، اعلام کرد که "حکم امروز به وضوح نشان می دهد که عناصر اصلی این پرونده تغییر نمی کند" و در پاسخ به تخلف ادامه دادند.

سخنگوی وکلای گران قیمت در مورد پرونده اکتبر 2019 خاطرنشان کرد : "به عنوان بخشی از این روند، افراطی‌هایی که Mail on Sunday از تاکتیک‌های تحریف‌کننده، دستکاری و غیرصادقانه برای هدف قرار دادن دوشس ساسکس استفاده کرد، کاملاً به نمایش گذاشته شده است. مورد تا کنون آنها افزودند: "در حالی که قاضی تشخیص می دهد که ادعایی برای نقض حریم خصوصی و کپی رایت وجود دارد، ما متعجبیم که می بینیم حکم او نشان می دهد که رفتار غیرصادقانه مرتبط نیست."

شیلینگ اعلام کرد: «با این وجود، ما به تصمیم قاضی احترام می گذاریم زیرا پرونده قوی علیه Associated همچنان بر موضوع نامه خصوصی، صمیمی و دست نویس یک دختر به پدرش که توسط روزنامه The Mail در روز یکشنبه منتشر شده است، تمرکز خواهد کرد. "این نقض فاحش حق حریم خصوصی هر شخص آشکار و غیرقانونی است و The Mail on Sunday باید پاسخگوی اقدامات آنها باشد."

شکایتی که در پاییز گذشته علیه روزنامه‌های آسوشیتد به ثبت رسید، به دلیل انتشار نامه در آگوست 2018، پس از ازدواج او با شاهزاده هری ، به نقض حریم خصوصی و نقض حق چاپ اشاره کرد .

امروز قاضی واربی ​​علاوه بر این گفت که آن بخش‌هایی از مکاتبات بین مارکل و پدرش که گاهی اوقات از او جدا شده‌اند، به دعوی مربوط نمی‌شود، که ادعا می‌کند این برگه به‌طور غیرقانونی از اطلاعات خصوصی استفاده کرده و قانون حفاظت از داده‌های بریتانیا را نقض کرده است. قاضی در اقدامی که باعث آرامش دوشس شده بود، گفت که بخش‌های رد شده از این موضوع می‌توانند با پیشرفت پرونده مجدداً بررسی شوند، به خصوص اگر به دادگاه برود.

Associated Newspapers، که همچنین مالک روزنامه منتشرکننده روزنامه دیلی میل و همچنین MailOnline و Metro است، تمامی اتهامات وارده در این دعوی را رد کرده است. با توجه به هزینه‌های مارکل، توسط خود میل تخمین زده می‌شود که عروس پادشاه بعدی انگلیس ممکن است از هم‌اکنون حدود 63000 دلار بپردازد - اگرچه ظاهراً این بازی نبرد رویال است. دور از پایان

نمایندگان Associated Newspapers به ​​درخواست برای اظهار نظر در مورد حکم امروز یا واکنش تیم حقوقی مارکل پاسخی ندادند.

مارکل و شاهزاده هری که اساساً از خانواده سلطنتی بریتانیا جدا شده‌اند، به دلیل پوشش خبری آنها از برگه‌های بریتانیا جدا شده‌اند و هری درگیر شکایت جداگانه‌ای علیه روزنامه روپرت مرداک The Sun  و صاحبان روزنامه  دیلی میرور است که ادعا می‌کنند آنها را پوشش می‌دهند. پیام های پست صوتی او را هک کرد. پدر و مادر تازه کار پس از عقب نشینی از نقش های رسمی خود، ابتدا در نزدیکی ونکوور هجوم آوردند، اما در هفته های اخیر به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان کردند.

دوشس کنونی که مدت‌ها در درام حقوقی Suits شبکه USA حضور داشت ، اخیراً صداپیشگی مستند فیل برای خانه موش را نیز بر عهده داشته است... قراردادی که به نظر می‌رسد اولین بار زمانی که او و هری با باب ایگر، رئیس دیزنی در سال گذشته ملاقات کردند، روی فرش قرمز انجام شد.